Sova,äta,sova,äta !

Skrivet 2013-03-12 @ 23:35:06

Posted in | Kommentarer (0)

Aa så ser livet ut som gastic bypas opererad och sen gravid på de :D

Våran lilla flicka är stor i aptiten känner jag, då jag måste äta hela tiden .
Näst intill i alla fall :p

Och jag har ju inte gått upp i vikt då hon äter av mitt fett :)
Underbar dotter !

Blir smalare och smalare fast de syns inte på vågen så hon måste få mkt av de jag äter :p

Har gått upp 5 kg om nu alla dessa vågar kan väga likadant någon gång :)

Men 5 kg e inte mkt, är ju beräknad 21 maj !
Så de är 70 dagar kvar bara :)

Hoppas hon kommer en lr två veckor tidigare dock ^^
Längtar så efter våran dotter !

Allt e klart här hemma, bara lilla Julia som saknas :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback