Göteborg!

Skrivet 2013-04-07 @ 15:28:35

Posted in | Kommentarer (0)



Aa nu e Göteborg snart över !

Vi har vart på lille Leons dop, ätit gott, shoppat lite, skrattat och haft de bra :)

Jag sov dock JÄVLIGT dåligt första natten, då jag e vann att ha tvn på när jag sover.

Och här är de så tyst på natten att man hör tystnaden . Haha låter knäppt!

Men när de blir för tyst så nästan piper de i öronen ..

Men inatt sov jag hyfsat !
Antagligen för att man va helt slut :p


Idag har vi gott runt lite i affärer, mamma shoppade!
Behövligt för hennes del ^^
Då hon hitta en ny jacka .

Sen käka jag och mamma varsin pasta sallad :)
Nu ligger jag på sängen och vilar magen, och klappar på magen .


Längtar hem så mkt !
Inte för att de e dåligt här!
Utan för att jag saknar min älskling och hans närhet :)

Helt galet vad två/tre dagar utan min Bullen kan göra!
Saknar hans leende, humor, kramar, värme, hans mys han gör med sina fötter, när han tittar på mig, hans pussar, hans galna skratt och till och med hans sätt att gå mig på nerverna ^^

Jag älskar den mannen mer än något annat!

Han är mitt allt, min själ, mitt hjärta, min glädje, min sorg, min lycka, min smärta, min livsglädje ...
Aa han är mitt ALLT!
Vi är ett tillsammans :)



Nu ska jag ligga här och mysa med magen och vänta på att bullis ringer. :)

Blir ta de lugnt idag tror jag!

För imån ska vi upp i tid för en dag på Ullared och galet med shopping!
Sen hem till mitt hjärta :)



Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback