Oro i magen..

Skrivet 2013-04-18 @ 01:49:58

Posted in | Kommentarer (0)




Hon vrider och har sig galet mkt.
Magen låter och jag e gasig i magen ^^

Så tänkte nått som e skönt är å bada!
Även om inte hela magen får plats under vattnet :p

Men skönt är de !


Jag ligger här i absolut tystnad och njuter av värmen, behövde detta för ryggen oxå känner jag :)


Bullen sover sött, han va så gullig idag/igår och gick en liten promenad med mig :)
Jag har mest suttit inne dessa dagar och de känns !

Så va skönt att röra sig även om vi inte gick långt .

Fick ett gått skratt när Bullen missa att vi skulle gå ner för en trottoar kant, så han höll på å vricka foten .. Hehe

Kul såg de ut i alla fall !


Min tjej kompis vart inlagd igår :D !
De verkar som de blir bebis inatt lr imån bitti om han inte redan kommit :)

Vill oxå !!!!!

Men snart så är de min tur med :)

Ska bli kul och se bild på den lille pojken ^^


Idag (eftersom kl e efter 12)

Kommer syrran hit till Sverige på oväntad visit :)
Men så efterlängtat !

Så idag blir de middag hos mamma, för att umgås och ha de mysigt !

Innan de ska jag till mvc och se så lille Julia har de bra och växer som hon ska :)
Våran lille tjockis klump ! <3


Aa så ser de ut just nu!


Om jag ska ta mig upp ur badet på nått vänster... Haha
Magen e ivägen !! ^^



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback