Trött och sliten :)

Skrivet 2013-05-03 @ 15:00:13

Posted in | Kommentarer (0)




Känner mig helt slut, fast vill ändå hitta på en massa roligt :)
Eftersom de är helg !

Imån ska jag till en vän Janne , och fira hans födelsedag :)
Blir kul!

På söndag fyller jag 25år så då kommer mamma och bullens familj hit och firar mig :)
Ska bjuda på fika och mat !

Idag ska pappa komma med spjälsängen oxå, så då får man den fixad oxå :)

Känner mig redo nu!
Förvärkarna kommer till och från , vill bara att dom riktiga värkarna ska sätta igång nu :)
Är trött på detta tryck och värkar som inte resulterar i nått :p

Nu vill jag bli mamma !!!

Så du e välkommen hjärtat, vi är redo för att träffa dig nu . :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback