Happy :)

Skrivet 2013-04-17 @ 09:23:00

Posted in | Kommentarer (0)




Är så glad idag! :)
Om att går som de ska så är vi snart Tumba bor :)
Och har en 3:a!


En jag kvinna ska kolla på våran lya på fredag och vi på hennes på lördag :)

Vi är alla sugna på och byta !

Så blir boka möte med Botkyrkabyggen när hon bestämt sig, för jag har redan varit i hennes lya en gång så jag vet att jag vill ha den :p

Så vi får hoppas nu, och hoppas på att botkyrkabyggen inte har nått problem med våran vilja :)


Hoppas, hoppas!!!!!


Skulle va de bästa, en sak mindre att tänka på.
Närmre till dagiset jag tänkt att vår dotter ska gå på.
Närmre till mamma, vänner och mina gamla trakter :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback