Fullt ös !

Skrivet 2013-03-28 @ 07:21:36

Posted in | Kommentarer (0)




Det va de igår ! :)

Mamma hämta mig vid 11 tiden, vi åkte till kungens kurva och gick i alla möjliga affärer och spana!

Vi hittade inte mkt alls, men köpte lite ballonger och så till på lördag.
Tänker dock inte blåsa upp dom då jag har extrem ballong fobi ! ^^

Så tänkte att min kära Elise får komma och hjälpa mig och blåsa upp alla !
Hehe

Sen åkte vi till delicato outlet för å köpa tårta lr liknande , vart en stor "tårta" med morotskaka och en stor mockarutor !
200kr inte mkt alls :o

Sen dumpa vi dom hemma hos mig för å fortsätta vårat "shoppande"

Vi åkte till biltema för å köpa delar till mammas bil, som snälla morfar ska fixa nästa vecka :)
(Jag och mamma är i Gbg då) !!!

Sen gick vi in på nästa butik och köpte en träbalk :)
Som jag ska såga till för å få ett stadigt mitten ben under sängen för Ikeas de benet låtsar och går av hela tiden.

Sen åkte vi hem till oss, bullens syster kom med present till Julia då hon inte kan komma på baby showern på lördag :)

Vi käka lite makor och snacka skit.

Så kom Bullen hem och jag och mamma åkte till sköndal för å gå på en visning av en lägenhet mamma sökt.
Fast hon visste redan att hon inte vill ha den, men kul och kolla ändå :)


Aa sen körde mamma hem mig, där Bullen och hans syster satt.

Hon gick inte så långt efter att jag kom hem, så jag och Bullen käka tacos resterna :)

Sen låg vi på soffan några timmar innan de va sova dags !



Idag blir en lugn dag tror jag ^^

Har inga planer i alla fall!

Och Bullen slutar 13.00 idag :D
Så får se om han kanske kommer med någon rolig idé på vad vi kan göra.

Eller om Elise kanske hör av sig och vill hänga :)

Får se!

Nu ska jag i alla fall sova lite till!
Då min underbara Bullen snarkar så mkt på nätterna att jag inte kan sova . :)

Hehe tur att man bara går hemma då!



Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback