Håller igång!

Skrivet 2013-05-11 @ 19:10:50

Posted in | Kommentarer (0)



I hopp om att hon ska komma tidigare ! :)
Idag har jag varit igång hela dagen och storstädat, rensat å haft mig.

För att kanske lyckas få igång värkarna :p

Har ju känt att de känns annorlunda och att hon åkt ner , verkar åka längre mer hela tiden så jag har hoppet uppe här ^^

Det är ju trots allt bara 10 dagar till BF :)
Så tycker att hon kan komma nu i veckan !

Längtar så!

Och om hon får gotta sig där inne 14 dagar extra så kommer hon va för stor för att födda vaginalt känns de som :p

Får se vad min barnmorska säger på tisdag, om vi ska på ett till tillväxt ultraljud för å se att hon inte blir monster stor ^^

Undra om dom, om så e fallet sätter igång mig på BF :)?!

Hmm...

Aa jag e peppad för förlossning nu !!



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback