Seg dag!

Skrivet 2013-04-11 @ 14:21:38

Posted in | Kommentarer (0)




Än så länge ligger jag fortfarande i sängen , har varit uppe till och från.

Men är skönt med såna här dagar ibland :)

Jag tänkte väl vika tvätten jag tvätta igår i alla fall.

Va ju duktig i tisdags och städa och plockade lite :)

Igår var vi iväg på fub, inte så givande.
Visste allt dom berättade och så.
Men spännande film :)


Sen lunchade jag och älskling på en restaurang som hade kollgrills mat :)
Bästa på länge !

De va så mysigt att vara med älskling hela morgonen och sen efter vi ätit lunch åkte han å jobba.

Jag hoppade av i norsborg, men tänkte jag promenerar till mormor och tar en fika :)
Så de gjorde jag!

Sen satt jag hemma bara.


Aa Näe nu ska jag glo på tv !


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback