Ännu en sömnlös natt!

Skrivet 2013-04-16 @ 04:09:01

Posted in | Kommentarer (0)



Åh e så irriterad!
De kryper i hela kroppen ...

Får sova efter 7 igen verkar de som :/

För då e bullis inte hemma och då kan jag sova :)
Detta snarkande !



Igår sov jag någon timma efter Bullen gått till jobbet, sen kom Janne på kaffe :)
Vi snacka om allt mellan himmel och jord och skratta gott !

Sen glodde jag på tv ett tag innan jag beslöt mig för att åka till mamma på fika :)
Så stanna i Tumba c först och köpte fika bröd.

Sen tog jag mig till mamma :)


Vi fika och hon bjöd på middag!

Vi fick roliga nyheter av syrran !
Hon kommer till Sverige på torsdag och åker hem på onsdag :)

Kul och få träffas igen !


Sen ses vi igen i juni :)
Då lilla Julia äntligen är här !


Nu ska jag äta nått, och glo på tv tills kl e 6.00 :)



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback