Dålig uppdaterare!

Skrivet 2013-05-20 @ 04:26:45

Posted in | Kommentarer (0)




Jag vet, men ibland bara orkar man inte !
Nu är de bara 1 dag kvar till BF :)

Och jag håller på att bli knäpp känns de som.
Jag orkar inte vänta längre ^^

Har ett jävla tryck neråt och värkar ibland men värkarna vägrar slå igång ordentligt .
Och de gör mig galen !

De känns som att jag kommer närmare och närmare förlossning, samtidigt som de känns som att hon aldrig kommer ut :p

Idag ska barnmorskan ringa mig, hon ska prata med deras läkare om vad han tycker vi ska göra.
Om jag inte fött på tisdag, ifall att dom ska sätta igång mig i veckan lr om jag "får" gå 14 dagar efter BF .
Eftersom hon redan e så stor :p

I torsdags va hon 19,1% större än dom "ska" vara :)


Så jag hoppas på igångsättning i veckan om hon inte kommit på tisdag :)

Så ser de ut!

Jag håller på och muttrar och e lite deppig av väntan så håller mig på min kant :p
Kanske därför jag inte skrivit för blir så buttert då !



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback