Väntan e lång när man längtar !

Skrivet 2013-05-07 @ 07:32:48

Posted in | Kommentarer (0)




Känns som en evighet, fast de inte e mer än 14 dagar till BF :)

Vi e så redo nu !
Allt e fixat, bäddade spjälsängen igår oxå :)
Så nu du bebbe får du allt komma ut tycker vi !


Känns som att hon kommer vilken dag som helst, har den känslan att när som helst kommer dunder värkarna äntligen ! :D

Har aldrig längtar efter smärtan mer än nu.

Kan ju bero på all smärta jag fått stå ut med under graviditeten, och nu i slutet e de värst !

Så inga små värkar nu, vill ha igång riktiga värkarna :)


Helt knäppt att man snart e mamma och pappa :o
Fast så spännande och är sååå peppad!

Ska bli så mysigt, har längtat efter att bli mamma i 10 års tid !! :)

Men e glad att jag väntat! :)
För nu har jag världens bästa pappa till mitt barn :D
Vi ska ha fler barn sen, för jag vill bara ha barn med denna underbara man !

Och som sagt finns inget bättre val av pappa ! :)

Åh jag blir så blödig nu...
Hehe e så lycklig så tårna krullar ihop sig ! ^^

Mitt liv är komplett snart !



Love love love !!!!!!






Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback