Snart e måndagen slut !

Skrivet 2013-03-18 @ 19:23:19

Posted in | Kommentarer (0)




Denna dag har gått fort !
Jag sov/vila till ca 11.00 idag :)
Sen ringdes de för fullt ;)

Elise, kappe, James, Christos och Ronny tyckte att vi alla skulle hitta på nått :)
Visst, visst upp och ta sig iväg sakta !

Vi kollade på när grabbarna lira fotboll någon timma, sen gick vi till Hallunda för och fixa busskort till mig :)
Och lämna mammas buss kort !

Hon va så jävla duktig och promenerade från Tuna till Hallunda :o och i detta kalla skit väder !
I mjukisar och munktröja bara :o

Aa min mamma e grym ! ^^

Sen åkte vi till skäris, och mamma åkte hem .

I skäris käkade vi god mat, satt och snackade, gick runt i affärer lite :)
Sen köpte vi glass och satte oss i ett par soffor där och snacka lite skit och skrattade gott :)

Lyckad dag !


Och nu e jag hemma, har duschat och lagt mig på sängen för å glo på tv lite tänkte jag :)

Sen blir de sova !


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback