Slut för idag !

Skrivet 2013-03-14 @ 20:30:35

Posted in | Kommentarer (0)



Är helt färdig!
Trotts att jag låg och drog mig länge idag innan jag tog mig upp. :)
Aa har ju varit uppe till och från å ätit i vanlig ordning !

Sen diskade jag jätte disken, vek tvätten och la in allt i skåpen, bakade lite choklad bollar till fikat med Lollo :)

Sen plocka jag lite här hemma, så kom underbara Bullen hem :)
Han jobbade inte över idag som jag hade räknat med .
Glad vart jag när han kom hem :)

Sen stekte jag ägg och stekte på oxpytt till oss ^^
Älskling är alltid lika tacksam vad jag än lagar .

Sen kastade jag mig i badet och duscha där efter !

Nu ligger jag utslagen på sängen och glor på tv :)
Skönaste som finns är ju att lägga sig i sängen, då jag blev helt slut av att bada å duscha ^^ hehe

Julia har sparkat så hårt och vilt idag så jag har ömma revben :p hon är verkligen i full rulle hela tiden!
Nu håller hon på med akrobatik lr nått känns de som ^^

Näe nu ska jag ligga och glo !

God natt alla ! :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback