Redan onsdag !

Skrivet 2013-03-20 @ 19:10:18

Posted in | Kommentarer (0)



Så va onsdagen redan här :)

Idag va jag iväg till barnmorskan.
Alla värden är bra hela tiden, Julia växer bra, vi följer våran kurva jätte bra :)

Vägde mig oxå idag!

Har gått upp 6kg nu sen jag vart gravid :)
Alltid nått :p hehe


Fick massa beröm av våran snälla barnmorska idag .

Hon är så stolt över oss!
(Hon vet ganska mkt om vår bakgrund)

Vi lyssnade på Julias hjärta, så sken hon upp och utbrast.
Ni är så duktiga!
Och eran graviditet är utan några som helst anmärkningar.

Ni är dom starkaste blivande föräldrarna jag möt!

Hon tyckte till och med att jag alltid luktar så gott ^^ haha

Vi pratade om allt möjligt!
Bland annat om detta med att allt fler väljer kejsarsnitt istället för naturlig födsel .
Och att nästan alla vill ha epidral och allt annat man kan få.

Så berätta hon att hon och hennes kollegor hade diskuterat just detta.

Och att hon då kom och tänka på mig.

Hon berättade om mig, som drömt om naturlig födsel och inte vill ha nått preparat .
Men då har ju jag problemet att min moderkaka ligger i vägen för där barnet ska ut.
(Vi hoppas moderkakan flyttat sig)
(Får veta de på fredag)

Alla vart ledsna för min del och sa :typiskt när de finns en sån tjej som e så peppad för naturlig förlossning !

Aa de e verkligen typiskt!
Men jag tror att moderkakan har flyttat sig.
Jag menar känns som att vi är värda detta efter allt man vart med om och så vidare !


Håller tummarna för oss på fredag!
Hoppas ni oxå håller tummarna för oss :)

Nu är de bara 62 dagar kvar till BF !

Åh lycka och extas ! :D



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback