Lycka!

Skrivet 2013-03-14 @ 07:25:20

Posted in | Kommentarer (0)



Älskar att inte behöva ta mig iväg på morgonen ! :)
Bara ligga kvar och vila kroppen och mysa med magen :)

Känner mig så avslappnad och smärtlindrad av att va hemma, klarar inte sittandet i flera timmar .

Rent av sagt så är jag lycklig och mår som bäst av detta beslut ! :)
Hoppas bara jag får sjukskrivning nu oxå !
Ska träffa läkaren 23/3 så hoppas hon/han är en förstående människa . Som vet hur tufft de är med foglossningar !

Så kan ju hoppas att de är en kvinnlig som själv haft detta, då förstår man !

Höjdpunkten idag är att lilla fina Lollo kommer på fika idag :)
Ska bli kul !

Igår hade jag jätte roligt med Elise, James, Christos och James flickvän :)
Skrattade mkt och åt gott !
Dom två grabbarna är två av mina bästa vänner !! :)

Love to you all !

Avslutade kvällen med älskling och lite mys :D
Älskar dig oändligt mitt allt ! <3


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback