Lycka!!!

Skrivet 2013-03-22 @ 20:18:08

Posted in | Kommentarer (0)



Idag gick ultraljudet som vi hoppats !
Hon mår fint som vanligt, växer som hon ska.
Och ligger med huvudet neråt ! :)

Men det allra bästa......

MODERKAKAN har flyttat sig :D :D !!!

Är så lycklig !
Kan få uppleva en naturlig förlossning som jag velat hela tiden :)
Om inte nått händer då att hon inte vill ut lr dvs :)

Annars är min chans stor :)
Underbar känsla när hon sa att den flyttat sig.

Hon är riktigt stor i magen nu, nu fattar man mer hur hon kan ha såna krafter när hon sparkar och har sig :p

Tror vi får en 4000g bebis om jag går till beräknat datum ^^

Vi "firade" lite med donken :p
Då vi va hungriga då ingen av oss hade ätit lunch :)

Sen åkte vi hem, vilade ett tag .

Och så ringde Lollo för hon ville fika :)
Nu ligger jag och älskling på soffan efter och ha ätit lite spagetti och köttfärssås !

Blir glo på tv, rättare sagt fotboll verkar de som ...
Tråkigt tycker jag men Bullen gillar de så :)


Näe du , lite vindruvor på det här kanske :)

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback