Liv i lådan ..

Skrivet 2013-03-18 @ 07:29:32

Posted in | Kommentarer (0)



God morgon måndag! :)

Och god morgon Julia med hennes morgon gympa i magen ^^
Magen hoppar åt både höger och vänster :p

Härligt och veta att hon har de bra !

Barnmorskan på onsdag!
Då får vi se hur mkt hon växt ca på två veckor :)

Jag ska kolla vad jag väger där på mottagningen så jag vet exakt hur mkt jag gått upp nu.
Tror att jag gått upp något kilo :)

Sen ska jag fråga om de där foglossningsbältet !

Säger de, lyllo alla som slipper foglossningar !!
Fast va fan , jag fick väl de för att min kropp e så grym och vet att jag klarar allt :)

Man får se allt positivt trotts smärta :)

Att få ett barn e värd all smärta i världen tycker jag !

Åh jag längtar helt gaaaalet !!!!!!

Usch måste byta kanal på tv, 4an snackar om att så många mår dåligt under graviditen ..
Hallå, man kanske inte ska skaffa barn om man inte är stabil och har bra stöd .
Blir så trött på att bara allt negativt vissas!
Samma sak idag ska dom diskutera om hur dåliga förlossningar de finns och om folks dåliga förlossningar ...

Man ba, härligt med allt peppande för dom som väntar barn och faktiskt njuter av de istället.

Gaah!

Dags att byta kanal innan de brinner till ordentligt i huvudet :p

Jag är peppad inför förlossningen, även om alla bara berättar skrek historier och hur ont de gör och så vidare.

Jag e mest fascinerad av att de växer ett liv i min mage.
Att vi två skapat nått så vackert som ett liv.
Att jag får känna den fantastiska kraften en kvinnokropp har.
Och hur jag och barnet samarbetar utan ord.
Att få vårt barn på bröstet och äntligen se henne.
Att känna hennes kraft!
Ge henne vägledning genom livet.
Att älska henne oändligt!

Aa jag skull kunna fortsätta en vecka och radda upp allt positivt jag känner :)



Idag vet jag inte vad som händer mer än att jag ska fixa lite här hemma tänkte jag :)
Sen när Bullen kommer hem ska jag lämna mammas busskort som jag lånade igår .

Så ser denna dag ut :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback