Kvällen kom snabbt.

Skrivet 2013-03-16 @ 22:09:43

Posted in | Kommentarer (0)




Hann inte med mkt idag känns de som :p
Fixade här hemma, sen kom Elise förbi och hängde :)
Sen vart de dags att bege sig till morfar för att fira hans 65års dag !

Vi satt där bra länge .

På vägen hem slog foglossningarna från helvetet till !
Kunde knappt gå, gjorde så ont..
Men va fan då e man lite härdad till förlossning sen ;)

Ska dock kolla med min barnmorska vart jag får tag i ett bra foglossningsbälte, för känner att be börjar bli värre.
Så kan va skönt och ha lite underlättning på trycket :)


Sen vi kom hem har jag legat i sängen i några timmar och ligger här än och bara glor ^^

Eller aa nu tittar jag på en film och min roliga gubbe bara dissar mig ;) han gick till vardagsrummet för att se nått annat .
Här kan vi inte titta på nått en annan vill se, får väl gå upp och pussa på han i reklamerna ^^
Hehe

Aa våran kväll är lugn bara som ni märker.
Får se vad morgon dagen bjuder på !


Peace !


Ps, bilden e på Elise ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback