Inne på vecka 31 nu :)!

Skrivet 2013-03-13 @ 05:00:54

Posted in | Kommentarer (0)


Vaknar oftare nu känner jag.
Och hon sparkar så de känns som hon e på väg ut ur naveln ^^

Stark liten tjej vi väntar!

Det blir bara mer spännande för varje timme som går känns de som :)
Man tänker en timme mindre, en dag mindre, en vecka mindre och så vidare :)

Den 22 mars nu ska vi på ett till ultraljud :)
För att se att hon växer som hon ska och ifall moderkakan har flyttat dig så jag kan få föda naturligt !

Hoppas, hoppas att den flyttat sig!
Ända sen jag va barn har själva förlossningen vart de jag fascinerats mest av.
Och sen när jag börja längta efter barn så va de det första jag tänkte.

Yes! Jag ska få uppleva den häftiga kraften som en kvinnokropp har, kraften att krysta ut ett barn .
Finns inget häftigare !

Men så visade de sig att min moderkaka är i vägen, men att chansen är stor att den flyttar sig.

Så jag hoppas den gjort de :)

Annars blir de kejsarsnitt :(
Och de vill jag inte.
Fast de viktigaste e att hon mår bra och kommer ut på bästa sätt ! :)

Vet att jag tjatar!

Men åh vad vi längtar efter dig Julia !!!!! <3

Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback