Händelserik dag !

Skrivet 2013-03-24 @ 17:50:02

Posted in | Kommentarer (0)





Igår gick jag upp tidigt, för att städa !
Elise, Janne och kappe kom på fika här hos oss :)

Sen när dom åkt så tog de inte långt tid innan vi fick besök igen :)

Besöket va bullens pappa med sin tjej Eva :)
Jag va jätte nervös !
Då det va första gången jag skulle träffa dom .
Eftersom Bullen och hans pappa inte haft kontakt på många år av olika anledningar.

Men igår fick jag äntligen träffa dom ! :)
Och de gick jätte bra .
Dom va snälla och roliga, vi Fikade och skattade mkt .

Pratade om lite allt mellan himmel och jord :)

Aa träffen var mer än lyckad !!!


Vi ska träffas snart igen på middag lr nått liknande :)

Sen körde dom oss till min mor, där vi åt mat och snacka lite innan vi skulle bege oss till Anna och fira hennes mysiga lya och hennes födelsedag när klockan slog 00.00 :)

Hehe !

Det va jätte trevligt där, Bullen hade super mysigt med katterna Otto och tino :)
Man saknar katterna när man träffar andra charmtroll ^^

Men som sagt dom har de bra !


Idag har dagen varit väldigt lugn.
Vi sov länge till och från innan vi satte oss för å äta frulle :)

Vart en stor lyx frulle idag!

Sen har jag tvättat en maskin, vi har slappat i sängen igen :)
Och lär bli en sån slapp dag .

Jag ska väl upp till grannen och fika :)
Och få en inköpslista på saker till att hon ska baka till våran baby shower på lördag !
Hon e bäst på och baka :)!

Aa så har dessa två dagar sätt ut !



Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback