Fullt upp !

Skrivet 2013-03-19 @ 21:17:13

Posted in | Kommentarer (0)



Denna dag har rullar snabbt !

Jag gick upp och städade, sen kom Elise och kappe hit :)
Vi käkade lite medan kappe sov i vagnen .
Innan dess bakade jag : kalla dom vad du vill bollar!

Sandra n kom hit, så vi alla Fikade !
Sen kom även grabbarna James,Christos och Ronny hit och Fikade med oss .
Samt busa med kapp lite :)

Sen drog alla en efter en.
Kvar stod jag och började med maten då Bullen snart skulle komma hem :)
Vart kyckling i sås med ris.

Det var riktigt gott !
Bullen som vanligt berömde mig :)

Sen har vi bara slappat här hemma, åt lite glass för en stund sen.
Nu ligger vi i sängen och glor på veckans brott .
En av bullens favos !


Aa de va denna dag ^^


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback