Fortfarande säng mys !

Skrivet 2013-03-13 @ 14:21:54

Posted in | Kommentarer (0)


Aa jag ligger kvar i sängen :)
Jätte skönt!

Dock vaknar jag hela tiden.
Sover 2 timmar, äter, sover 2 timmar och äter :p
Jag samlar energi nu till att träffa James, Christos och Elise senare för fika :)

Men tänkte gå upp och duscha å klä på mig snart :)
Jag har i alla fall snackat med skolan som jag sa,
Sen har jag bokat läkartid :)
Så de är färdigt !

Nu ligger inte bollen hos mig, inte heller gällande försäkringskassan förrän jag ska söka sjukpenning och sen mammapenning :)

Aa så ser min dag ut !

Solen skiner oxå får se om jag hinner njuta av den innan den åker ner igen :p


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback