Bra dag!

Skrivet 2013-03-12 @ 13:16:00
 
 
 
 
Underbart att man inte har skola idag ! :D
 
Jag är så skoltrött just nu, men beror mkt på mina foglossningar.
Som gör de omöjligt för mig att sitta rätt upp och ner en hel dag.

Det blir bättre när jag rör mig, men inte av att sitta stilla !
 
Så jag ringde och fixa med försäkringskassan idag :D
 
Jag fick veta att jag kan bli sjukskriven fram till föräldrapeningen sätter igång.
Det ända jag måste göra är att få sjukintyg från läkaren på mvc :D
 
Så det ska jag fixa, måste ringa dit imorgon.
Dom har ju bara telefon tid typ en timme på dagen .
 
Idag har jag tagit det lugnt, njutit av Julias sparkande och snurrande i magen :D
 
Ska väl fixa lite här hemma innan Bullen kommer hem från jobbet, sen blir de middag och ska nog ta en promenad idag oxå :D
 
Just nu sitter jag och väntar på att min syster ska komma in på skype så vi kan snacka lite skit :D
 
Först ska jag hämta nått att äta !
 
 
Peace !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback