Blogg torkan kanske e över !

Skrivet 2013-03-11 @ 20:23:27

Posted in | Kommentarer (0)

Jag tänkte försöka orka och ha tid att blogga nu :) då min kära Bullen tycker de va länge sen jag blogga !
Hehe
Ja de finns ju mkt att berätta, så känner att jag inte orkar skriva allt nu vad som hänt och så sen sist.
Får ta de lite steg för steg :)

För er som inte vet, så är vi med barn !
Blir en liten flicka :)
Julia Cecilia Ahola skall hon heta ! <3

De va allt för idag, e så trött då jag har : bakat, lagat pannkakor, gjort makaronilåda med taco smak :)
Elise och hennes kille Janne va här och åt och fika.
Sen hjälpte Janne mig att rensa lite i förrådet då jag inte ska bära tungt ! Tack :)

Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback