Vardagens alla faser !

Skrivet 2012-05-27 @ 12:25:54


Hej älskade läsare!


Jaha, vart ska jag börja liksom!
Har hänt mkt fast ändå inte värsta roliga sakerna.

I fredags så hjälpte syrrans kompis Anna mig att fixa en cykel :D
Jag har inte cyklat på typ 3 år lr nått, gick in hårt för detta med att cykla och beslutade mig för att jag ska cykla från storvreten till norsborg.

Insåg när jag börja trampa att de kanske va ett dumt beslut men som den envisa jäveln jag är så gav jag inte upp!

Lyckades cykla hem hela vägen !!!
Tog mig ca 40 min :D

Va inte ens andfådd :O

Riktigt jävla kul va de faktiskt.


Blir till att cykla ofta nu asso, ska bara smörja bromsen oxå :D


Sen fixade jag mig för att gå ut och dansa med Elise, Eve, James och christos. Vart gamla stan !
Vi hade väl ganska kul trots att stället vi va på suger häst balle !
Blir inte de stället mer tror jag .

När vi va på väg till tunnelbanan så såg vi att de va värsta pådraget vid tuben och upptäckte att två personer blivit överkörda/påkörda vad de såg ut som i alla fall.
Dom va säkert jätte fulla och rangla ute på vägen när en bil kom i full fart skulle jag tro!

Ni ser alkohol är skit !! :D


Aaa sen igår va vi hos bullens bror och fikade !
de va mysigt.
Vi åt där oxå!

Jag bjöd tjejorna på glass:D
Mkt poppis!

Sen körde putte hem oss, de är så skönt eftersom man bor så långt ifrån varandra !


Och idag ska vi storhandla med mami :D
Skönt och äntligen få fullt i alla skåp och så ju !


Aaa de va de liksom :D




Peace!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback