Sommardag !

Skrivet 2012-05-29 @ 22:03:53



Underbara sommar !

Idag har jag varit med Elise och Kappe !
Bästa dagen på länge, då vi myst i massa olika parker.
Ätit lunch och fikat tillsammans :D

Kappe har sprungit runt, fiskat med ett snörre m.m





Han ser lite sur ut då han tappade sitt "fiskespö" i brunnen !
Hehe han e så söt lilla charmtrollet ^^


Senare under dagen möte vi James och Christos!
Dom lekte oxå i parken med oss, Kappe hittade en till favo !





Jag Elise och Christos satt och snacka lite om allt möjligt medan James och Kappe lekte, sprang och gunga tillsammans !




Älskar hur bra bilder blir med Elises Kamera ! :D


Vi har haft en grymt bra dag !


Sedan gick jag hem.
Dammsög, laga middag, tvätta två maskiner och plocka undan lite samt diskade :D

Så nu e de rent här hemma !

Nu ska jag snart möta grannen för att få pengar till kryddorna jag ska hämta ut imån :) Sen ska jag lägga mig i sängen och mysa med min älskade bästaste älskling!

Han är så grymt duktig som jobbar över varje dag denna och föra veckan !
BÄSTASTE BULLEN :D


Finns ingen trognare arbetare än han att få tag i !
Inte att ta för givet !


Älskar dig min finaste :)





Peace !



True love for you best friend !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback