Skolprojekt !

Skrivet 2012-05-30 @ 11:17:10



Hejsan !


Jag kommer från och med idag att blogga lite som skönhetsideal.
Då jag fått en uppgift från min lärare att göra detta, ämnet valde jag själv.

Men i alla fall !




Det jag tänker mig gällande skönhetsideal är följand:

* Granska hur en kvinna/man "ska" se ut.

* Hur en kvinna/man ser ut.

* Vilken press media sänder ut till folket.

* Hur detta går att ändra till en med rimlig bild i media.

* Tänkte intervjuva 2 kvinnor och 2 män angående vad dom tycker och om dom upplever att dom hamnat i något "fack"

* Vad är normal?

*Vad är inte normalt?



De är min tanke med detta projekt ! =D





Kommer blogg om min vardag oxå, dock i olika inlägg :D






Jag gillar nummer 3 :D
Fast tycker dock att alla är normala, vad tycker du ?



Hittade inga bra bilder på killar dock :(
Tycker alla ser så tillgjorda ut, och pressen på utseendet känns som tjejerna mest får lida. Men säg till om jag har fel!


Vill gärna höra de ur en killes perspektiv !



Intervjuverna med dom fyra jag lovat kommer så fort jag hittat folk som vill dela med sig här på bloggen, för annars skulle de inte va okej !





Love your self no matter what !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback