Mys i tallis igår!

Skrivet 2012-05-31 @ 08:04:26



Hejsan !


Igår va jag i tallkrogen :)
Fick tårar så mkt saknar jag att bo där, fick kolla in min gamla lägenhet där.
Såg inte likadant ut, ingen hade flyttat in där ännu.

Dom har gjort om i tallis jätte mkt, målat om och fixat mkt ny inredning.
Bara för dom bästa målet tjejerna har flyttat ;)

Näe ska jag va ärlig så tror jag att mitt tjat och min pedanta sida smittade till att dom anställde en som fixar där ;)



Ville bara stanna där hela dagen/natten!!


Den platsen e den ända platsen som jag känner mig helt hemma på!
Finns inget sätt jag kan förklara vad den platsen betyder för mig, de va där allt blev bra liksom.

Mitt liv vart ett liv, jag fick hjälpen jag behövde för att själv ta mig upp.

Mina målet coacher Marianne & Susanne säger alltid:


Vi tog imot dig mitt i sommar semestrarna när vi va ensamma, vi tänkte länge på om vi kunde ta imot dig då vi såg dina papper.
Men vi jobbar ju med att ge alla en chans och inte gå efter papper.

Så jag fick börja träffa dom och sen flytta in :D

Dom säger oxå:

Vi trodde du skulle bli ett svårt "fall" men du har tamme fan varit en stjärna sen dag ett!

Alltid dykt upp på alla träffar, inte fallit tillbax m.m

Detta är snart 3 år sen !:)



9 JUNI

Har jag varit drogfri och nykter i 3 år :D!

Tackar mest: Mamma & Älsklingen !

Och

Cecilia, Anton, Dennis, Elise, sandra, Marianne, Susanne

+ Dom andra som trott på mig och bullen :D






Aaa gott folk!
Jag hade en UNDERBAR dag igår med mkt skratt och lycka.

Att träffa dom flesta som bodde där samtidigt som jag :)

Fina tjejor !


Dom som bor där nu va inte alls lika sammansvettsade som vi va då ! hehe

Jag va "mamma" i tallis ;)




Pedanta Lina va på alla om städning och bjöd alla mina tjejor på god mat :)
Åh vad jag saknar att ha så många att umgås med,
bästa av allt va ju att man hade alltid någon där om man ville.

Och vi hade mys middagar och handla ihop m.m



Aaa love those days!






Peace !





Vart så stark av tallis ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback