Måndag morgon med världens party mood !

Skrivet 2012-05-28 @ 07:04:05




Shooo !


Jag är sååå party sugen idag ! Haha
Inte många som är de 7 på morgonen, men de e Lina !

Hoppas på utgång med fina sosso i helgen :)
Så jag får dansa av mig mer mer och mer !


JAG ÄLSKAR ATT DANSA!

http://www.youtube.com/watch?v=tDq3fNew1rU

Idag är de skola, jag hoppas att christos och james kommer till skolan.
Tråkigt annars, men klarar mig ju själv oxå då jag är såå grym ;)

Hehe





Funderar på om jag ska ta cykeln till skolan så kan jag handla lite efter skolan,
vore skönt och cykla oxå!
Min nya grej är att cykla, vill få upp konditionen och så :D


Har bränt mina axlar mer!
Solskyddsfaktor hjälper ju inte verkar de som och de e så klibbigt att ha de på sig :/
Måste hitta ett annat sätt som gör att jag inte bränner sönder mig men ändå att jag blir brun !


Idag händer de inte så mkt, längtar efter onsdagen då jag ska grilla med alla i tallkrogen :D
Kul och hänga med dom!




Peace !





Jaaa! Jag tycker jag är grymt snygg ibland :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback