Kul !

Skrivet 2012-05-28 @ 10:57:38





Härligt!

Kommer till skolan i tid och allt, tog cykeln till sist! :D
Vad upptäcker jag och alla andra elever som är på plats ?

Joo!
Våran jävla matte lärare är inte här.
Vi satt och väntade i ca 1 timme.

Han har inte ens hört av sig till skolan och meddelat att han inte kan komma lr så.

Jävligt irriterande.
Ifall de hade varit en elev så hade de blivit ett jävla liv, men bara för han e lärare så kan han göra vad han vill verkar de som :/

Näe nu har han gjort bort sig, funderar på om vi alla ska göra exakt samma sak mot honom nästa matte lektion !
Vore kul att se vad han tycker om att ingen kommer.


Inte nog med de så har ju skolan anställt honom, fast han själv pluggar och typ inte har tid med att va här igentligen liksom.
Han stressar alltid iväg direkt efter lektionen för att hinna med sitt plugg.


Och han flyttar våra lektioner hur han vill.
Fattar inte varför man anställer någon som inte ens kan jobba då dom behöver honom här liksom.
Hur funkar de igentligen?!


Ajaa, nu har vi handledning...


Som ni märker har jag inget att göra, eftersom detta är en lektion att ta igen de man missat.
Men jag har inte missat nått.
Så har suttit i skolan nu sen 8.00 och gjort inte ett skit!

Efter 13.00 så har vi "vanliga" lektioner.
Hade jag vetat detta att läraren inte tänkte komma så hade jag stannat hemma till efter lunch liksom.





Men men, nu får ni mer att läsa ju !



Peace!




Mums jordgubbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback