Intervjuverna!

Skrivet 2012-05-31 @ 11:22:20





Nu är jag klar med två av intervjuverna !


Jag frågar båda två om vad dom tycker om hur media vissar upp kvinnor och män,
hur dom tycker att kvinnor och män borde se ut.

Frågar även om vad dom tycker om bilder som tjejer och killar lägger upp på nätet.



Den första jag intevjuvade är:


Meshure, 23år


: Jag tycker de är helt sjukt hur tjejer visar upp sig på nätet
 och hur media visar att man "ska" se ut.
Jag tycker att man ska va nöjd med hur man ser ut och vem man är.
För varje person är unik!

Viktigaste är att man är frisk och att man har en vacker insida!





Isak, 44år


: Jag tycker att de är synd att media ska visa upp dessa bilder,
det skaddar ju våra ungdomar.
De är inte sunt att vara så smal, personligen tycker jag att de är insidan som är viktigast!
Utsidan är ett + i kanten.





Skrev inte så långt då dom håller med i allt jag tycker !
Så skrev lite utifrån våran disskution istället för att köra frågor och svar liksom.

Vi fick upp en bra disskution.


Skönt att man inte är ensam om denna sjuka skönhetsideal, jag säger bara:

Den som har en vacker insida är den VACKRASTE människan på jorden !




Så skaffa en bra och fin insida istället för att fota brösten och lägga ut på nätet :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback