Hur kvinnor/män "ska" se ut enligt folket!

Skrivet 2012-05-30 @ 11:33:13




Efter min lilla research på olika bloggar, sidor, forum m.m

Så tycks detta va en "normal" tjej:




Vilket jag tycker är helt JÄVLA sjukt!

Visst om man har svårt att gå upp i vikt, men dom som gör detta mot sin kropp bara för att passa in. Det är sjukt!!

Om hon hade gått upp typ 15-20 kg så hade hon varit riktigt vacker, för man ser ju att hon inte mår bra av att se ut så.

Gör ont i hjärtat att veta att folk tycker detta är normalt.
Jag menar vad är man redo att utsätta sitt eget välbefinnande för att få "samhället" nöjda?




Om man kollar på killar hur dom ska se ut så vill jag bara spy!





Ligga och mysa med denna kille !?
NEJ TACK!

Sexigare med en ville som har muskler jag, men inte så här.
De ser inte männskligt ut tycker jag.

Min åsikt är att killar ska ha lite mage, gamla ordspråket:

More to love!

Kanske gäller tjejer men fuck normen ! :D

Finner inte mer ord för vad jag tycker om denna killes kropp, upprörd !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback