We took a walk in the sun!

Skrivet 2012-03-11 @ 19:14:08

Idag promenerade vi ca 40-50 min till hampton court :)

Och kollade in slottet !

Jag fotade som en galning :)
Cicci skrattade åt att jag älskar natur , lr aa mkt buskar . Haha

Men dom hade klippt alla buskar i roliga former, sen så blommar allt här.
Gräset e grönt och idag har jag gått med strumpbyxor och en tunika .

Fick ta av mig jackan liksom!
17-18 grader har vi haft :)

Nu är vi hemma igen och dricker kaffe!
Handlade middag på vägen oxå, imån jobbar cicci till 14 :) så tänkte promenera till Kingston och ta en mjukglass lr nått tills hon slutar !

På tisdag tänkte jag shoppa de sista och se hur de blir med resväskan haha vet inte om den går att stänga :/


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback