Vardagen är tillbax imån!

Skrivet 2012-03-25 @ 23:23:22

Vilken helg !

Va med min vän Sandra Åström i fredags, sen mot natten så åkte jag med bullens syster Linda när hon skulle jobba :)
Så va hemma 7 på morgonen !

Sov lite sen fixade jag mig och drog på fest hos syrrans vän Anna ! ^^
Va trevligt !

Jag kom på att mina älskade vänner Janne & Kim bor ett stenkast från Anna .
Så jag drog dit efter ca 3 timmar hos Anna :)
Jag och Kim peppade alla att vi ska gå på storvretens pizzeria där alla Tumba bor mest hänger ! Haha

Näe men de va kul !
Vi dansade los som galningar, jag träffade min andra fina vän Jimmy !
Han berättade en glad nyhet:)

Är så glad för hans skull ! :D

Sen va vi hos Anna igen innan vi boka taxi och åkte hem .
Jag tog bussen från centrum dock !

Idag har jag fikat hos mamma.
Med cicci,mamma,Anton och Tamara va där med en !
Vi hade mysigt :)

Jag lärde min bror hur man betalar räkningar via internet ! "stolt"
Haha

Så nu kan han de !

Jag, Bullen och hans syster åkte till Ica maxi och handlade lite.
För vi bestämde oss för att vi ska grilla :)
Så vi köpte allt vi behövde och drog hem .

Den grillade maten va succé ! ^^

Vi snack lite medan vi satt på gården och grilla.
Kenya va ute i koppel med oss de gillade han :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback