Sister !

Skrivet 2012-03-09 @ 06:22:11

God morgon :)
Idag åker jag till looondon!!

Ska bli sååå jävla underbart roligt:)
Blir en mysig tid med syrran och mig .

Har sätt fram i mot denna resa.
Att vara med cicci bara vi två, får mig och känna mig hel!
Jag hatar att vi alltid har bråkat och aldrig kunnat umgås :(

Men nu är cicci inte bara min älskade syster!
Utan oxå min vän :)

Du e en av dom vackraste kvinnorna i mitt liv .
Jag ser upp till dig!

Inte som förut när jag nästan hatade dig för att jag tyckte du va bättre på allt och så vidare .

Nu unnar jag dig din framgång! :)
Med kärlek .

De ska bli så mysigt att få va med dig!

Love you !



Peace!


Kommentarer
Postat av: cecilia

<3

2012-03-09 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback