One the bus to the airport !

Skrivet 2012-03-09 @ 16:44:06

Nu har bussen åkt en bit :)
Är beräknat att vi e framme 16.50 tror jag !

Hoppas jag hinner äta min goda sallad som jag glömde ta in på bussen :)

Vart så stressigt till sist ändå ^^

Men nu e jag på g !

Är sååå jävla peppad nu, ska bli så otroligt jävla underbart att va med cicci :)
Vet att jag e tjatig ..
Men så e det när man har världens bästa syster ! :)

Mottagningen suger, så min radio funkar inte .
Har ju spotify men den vart inte betald denna månad av någon anledning så nu få jag lyssna på några pakistanier som babblar i 180! :(

Någon håller på med action på bussen så jag spyr snart !

Buss chauffören hänger upp sin jävla jacka framför mig som sitter längst fram för att se vägen så jag inte mår illa .

Så om jag måste spy , tänker jag hoppa upp och spy på han !

Haha

Nu kom jag på att jag kan lyssna på bullens spotify !

Bye and peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback