hyvää huomenta!

Skrivet 2012-03-18 @ 10:29:37

Vaknade halv 7 i morse :)
Emil, Jonatan och Ansku hade vaknat!

Emil ropade ett tag på mig innan han insåg att jag låg på soffan och inte på övervåningen :)

Drack kaffe och käka lite frulle med Ansku .
Mysigt, Jonatan snacka lite med mig oxå ;)

Nu är jag på väg hem, eftersom Ansku skulle åka och fika med en kompis så passade jag på att bli släppt i Tumba :)
Så hann jag med bussen.
Dom går ju bara 1 gång i timma idag :(

Så Bullen blir nog överraskad att jag kommer hem så tidigt och kryper ner i sängen ^^

Jobbigt att sova borta! Saknar Bullen då, asso som när jag bestämmer mig för att jag vill sova borta.
Men sen efter en timme så börjar jag liksom ångra mig och vill bara hem, därför gillar jag att åka hem tidigt :)

Så nu ska jag "tvinga" Bullen att ligga kvar i sängen och mysa hela dagen !
Förutom att de skall städas senare då.

Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback