Hell nooo!

Skrivet 2012-03-21 @ 02:45:57

Då e man sjuk då..
Så jävla tråkigt att vara hemma !
Vill bara till skolan men fan morgonen e värst , kommer knappt upp ur sängen. :(

Så va hemma igår och blir till och va hemma idag med.

Får ingen sömn för min hals gör så ont och de känns som nått ligger i väggen mellan hals och näsa! :/

Sjukt jobbigt är de, för känns som jag typ kvävs i mellan varven.

Dagen igår va bättre.

Som vanligt kan jag inte ligga i sängen och kurera mig länge.
Så fort jag mår bättre efter en Alvedon så börjar jag plocka hemma och fixa :)

Igår blev de ungspannkaka med bacon i! :)
Bullens syster åt här!

Gått vart de, fast nästa gång vill jag ha utan bacon !
Med massa grädde och sylt! :)

Kändes som när man va liten.
Våran dagmamma hilja brukade göra ungspannkaka ganska ofta kommer jag ihåg ! :)
Hon är en fin kvinna, måste träffa henne någon gång igen !

Näe nu ska jag nog koka te!
Synd att min honung är slut nu, är bra för halsen tänker jag.
Blir min jätte mugg!!

Har inga halstabletter heller .
Ska ringa mamma och se om hon har några kronor till mig :)
Får ju pengar på fredag !

Då ska vi förresten köpa en tvättmaskin ! :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback