Vilken härlig dag!

Skrivet 2012-06-15 @ 13:38:10


Börjar med att tacka mamma för skorna !
Nu kan jag gå utan att döda mina fötter på jobbet :)

Sen vill jag säga att jag har haft/har en bra dag :)
Hoppas på utgång med brudar ikväll.

Får se om arbets polaren är på :)

Så ska jobba sista passet 15.15-17.15 sen ska jag hem och duscha, laga mat och fixa mig för ikväll.
Om jag så ska ut ensam ;)
Näe men någon hänger nog på tror jag!

Har varit med kompisen från jobbet .
Lisette heter hon:)

Sen va jag och åt hos mamma som inte va hemma, gick och drack kaffe med Marianne :)
Nu sitter jag och väntar på bussen till centrum där Lisette väntar.
För vi ska till jobbet :)

Aa de e vad som hänt idag !

Skönt med helg :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback