Tröttheten tar tag i mig..

Skrivet 2012-06-04 @ 09:26:52















Kände mig helt färdig i morse, tänkte att jag skiter i allt och bara ligger i sängen.

Stänger av mobilen och allt!

Men gick till skolan ändå.


Känner mig i en svacka av ingen ork lr lust då jag vet hur jobbigt de kommer bli utan vetskapen att man kommer få in pengar.
Och dåligt samvete för att jag e skyldig min familj pengar jag ännu inte kan betala.
Även om dom säger att de e okej så är de tufft för mig.

Pengarna jag varit skyldig min morbror nu i 3-4 år har jag mest ångest för.



Och nu kommer jag tvingas leva på bullens pengar, eller vi har ju pengarna gemensamt men ändå känns dåligt att leva helt på honom.
Men sånt är livet, sen när jag e klar med skolan så har jag garanterat jobb !



Aaa känner mig bitter så de får ni ta !



Hatar pengar !




Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback