Super snabba och sega lina!

Skrivet 2012-06-19 @ 08:10:53


Jaa de är jag de !:)

Jag är grymt snabb på att fixa i hytterna, man märker att min kära fadder gillar min energi och hur snabbt allt blir klart !

Riktigt roligt att de går så bra!
Fick veta att jag får jobba hela sommarn :)
Inte med schema, utan man får själv ringa upp om vilka dagar man vill om de finns plats på båtarna :)

Men ändå, bästa ju!

Har så kul asso, springer runt och fixar :)
Man känner de sen när man kommer hem haha


Aa jag jobbar bara de är mitt liv!
Idag ska jag dock unna mig att få plockade och färgade ögonbryn :)
Min älskad mamma har gett mig ett present kort!

Så e på väg hem då jag glömde de hemma, sen till mamma och luncha .
Sen fixa ögonbrynen och sen till nästa pass på båten !!!!

Awsome!



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback