Sunday love!

Skrivet 2012-06-03 @ 13:25:41











Igår blev de till sist en hemma mys kväll med älsklingen min ! :)

Vilket e bästa kvällarna, när man får såååå mkt kärlek !

Älskar dig min bullfan !


Vi tittade på film, käkade godis, skrattade och myste ^^


Jag städade lite igår oxå.

Så kan man bara slappa idag hade jag tänkt, skönt att ha saker gjort.
Vi har ju massa godis kvar så då blir de mys dag/kväll idag med :)

JIPPIII!!!


Det behöver man ibland, för och orka allt tuft man gått/går/kommer att gå igenom !

Men vi är ju enormt starka ihop visst babe ?! :D






Imorgon har jag varit rökfri 1 år !

Hurra,Hurra ! ^^

Sen den 9 onde har jag varit nykter och drogfri i 3 år
!
Förväntar mig fika gäster, i alla fall min familj ! :)

Hör du de mami ^^


Sen har vi de vackraste datumet !

20 onde

Då har jag och Älskling varit tillsammans i 3 år :D

♥LOVE, LOVE, LOVE♥






Peace And Love !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback