Soliga dag, välkommen !

Skrivet 2012-06-13 @ 09:25:01


Idag vakna jag halv 4 :)
Gick upp och duschade, kläde på mig och så!

Sen va de dags att gå till tunnelbanan 5.11 ^^

Stämplade in på jobbet sen körde vi hårt!
Våran grupp vart klara snabbt :)

Skönt när de går så bra för oss redan.

Nu promenerar jag i gamla stan och fördriver tiden, sen ska jag till skanstull för att träffa Susanne !
Hon ska bjuda mig på lunch :) :)

Sen stämplar jag in på nästa båt 15.00 !

Skönt när man hittat nått man e bra på och som man kan utvecklas på!

Alla jag jobbar med är jätte snälla :)

Sen när jag slutar ska jag hem och städa, tvätta, laga mat och duscha så klart ! :)

Sedan blir de slappa i soffan och lägga sig tidigt !!!

Skönt !!!!!!



Peace !


Kommentarer
Postat av: Päronanna

Vad är det för båtar du är på?:)

2012-06-13 @ 11:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback