Solig sommar promenad !

Skrivet 2012-06-08 @ 19:37:50


Idag var de skola avslutning :)
Skönt!!!

Sen stack jag hem och byte om, för älskling och jag drog till stan och promenerade med lillen i många timmar :)

Vi åt glass och käkade i stan!
Roligt och mysig som fan, måste göras oftare :)

Hann vara med Elise och kappe typ en halv timma, då mina planer va annorlunda.
Men så kom Bullen i sista sek som vanligt med att dra till stan :)

Men men!

Elise och Anton kommer ju hit imån och myser med oss :)

Så måste planera vad jag ska bjuda på för gott !


Är jätte sugen på att dansa, men ingen är ju på!
Fan drar till stan ensam annars...

Vill inte bara sitta här :)

Imån är oxå min 3 års drogfrihets dag lr hur man ska kalla den ! Haha

Jag är bäst!



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback