Näst sista dagen!

Skrivet 2012-06-07 @ 05:59:34



Aa nu är de snart sommarlov, så solen!
Dax att komma fram nu :)
Så man kan glassa i solen eftersom man inte har något sommar jobb :(


Hoppas dom ringer idag och säger att jag e antagen till att prov jobba !


Idag ska vi städa skolan, alltså typ skåpen :)

Så denna dag kommer gå fort !

Hoppas på att skatte pengarna kommer idag lr imån, så man har lite pengar i alla fall .

Och hoppas på bra väder idag tack ! ^^

Igår va jag med Marianne och hennes dotter + dom 2 söta hundarna :)
Hade mysigt!

Drack kaffe, åt mackor m.m

Vi tog en timmas promenad oxå :)

Sen va de dags för mig att åka hem och tvätta i 180 ! :)

Aa de va min dag !



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback