Ingen helg utan dans !

Skrivet 2012-06-16 @ 15:38:13


Aa, denna helg suger !
Jag fixad mig och allt igår för att gå ut med en tjej , som 1 timme innan vi ska dra smsar att hon vill mysa med sin kille istället .

Vart besviken med tänkte Aja, jag hittar säkert någon annan som e på!
Men icke ...

Alla va tråkiga och palla inte, så e de fan alltid när jag verkligen vill att ingen annan kan lr rättare sakt vill :(

Man blir så besviken!

Jag va jätte trött igår och hade ont i kroppen, men ville i alla fall dansa.
För de är nått jag sätt fram i mot efter en hård vecka !

Så vart uppriktigt ledsen igår .

Näe hedan efter fixar jag mig inte fören fan alla e klara att dra !

Suck!


Hoppas min fina bullen gör denna dag lyckad, känner att jag behöver mer än vardagen ! :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback