Hoppets dag!

Skrivet 2012-06-05 @ 16:23:35



Idag har jag varit på arbetsintervjuv !
Känns som de gick jävligt bra.
Jag e såå peppad, hoppas jag får jobbet.
Då kommer jag kunna få in mkt timmar.


Så kommer jobba hela tiden typ.
Dom ringer innan fredag och säger om jag e välkommen att prov jobba en vecka !
Med fullt betalt så klart :)

Om dom sen e nöjda med mig så anställer dom mig på timme.

Åh snälla säg att jag får de!!



Igår lättade jag på mitt hjärta för min älskling och de känns bättre idag.
Även om jag va helt förstörd igår, men vi ska väl prata lite till idag :)

Älskling du är så underbar som alltid till sist förstår mig !
Jag är inget utan dig :)




Love !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback