Buss tur till hjärtat!

Skrivet 2012-06-07 @ 20:01:40


Jag är på väg från min fina Elise och kappe!

Så sitter på bussen hem, konstigt att man kan sakna någon man bor med och träffar varje dag :)

Men jag erkänner att jag är torsk på Bullen :D hehe

Jag längtar hem !

När jag är borta från dig älskling så saknar jag dig varje sek.

Inte så att de förhindrar mig för att göra saker, snarare mer att de e skönt att veta att man är så älskad oavsett vad :)

Att du saknar mig när du ska sova och inte jag ligger bredvid dig.
För mig är de kärlek!

Älskar att känna mig behövd och saknad av dig !

Finns inget bättre !!!!!!


Näe nu ska jag inte va mer puttinutti för då blir jag tårögd av lycka :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback