Åter tillbax till verkligheten !

Skrivet 2012-06-17 @ 20:44:23


Klockan är 20.37!
Jag ligger i sängen och ska sova nu, eftersom jag ska upp halv 5 :)
Har längtat till jobbet sjukt nog :s

Lr de e ju bara bra!
Men va länge sen jag kände mig så peppad för ett jobb och på så kort tid.

Trotts att kroppen är död på fredag kväll, men jag älskar träningsvärk!
Då vet man att man kompletterat sitt jobb med träning.

Har känts lite dåligt i början att jag inte hinner gymma, men nu förstår jag att de inte behövs med detta jobb :)

Sög att de inte blev något dansande i helgen, men hade en bra helg i alla fall :)
Nästa helg blir de ingen dans heller för då ska vi förhoppningsvis till tärnsjö om vi får låna någons bil !

Men verkar bli så ändå :) kul!! :)


Sen helgen efter de SKA jag dansa !!!!!!!!
Vad som än händer så ska jag dansa då :)


Näe sova nu!


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback