Arbetar klassen !

Skrivet 2012-06-12 @ 05:30:14


Aa jag räknas väl in i de facket nu :)
Igår körde jag mitt första pass på jobbet, riktigt kul!
Kom igång riktigt bra:)

Va inte ens nervös lr nått, kanske för städa är min grej ;)
Haha

Fick en riktigt bra fadder att gå med oxå !

Vart sjukt peppad av att göra ett pass.
Idag är de 2 pass, mkt roligt!

Medan jag väntar på nästa pass så åker jag hem till Elise och fikar å så :)

Igår va jag på stan med Anton och Elise då vi firade Elise lite eftersom hon fyllde år igår !
Hade riktigt kul :):)

Va hemma runt halv 12 somna 12 !
Sen va de upp 4.30 :)

Är riktigt pigg idag faktiskt ! :D

Så nu kör vi stenhårt :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback